آنالیآنالی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نی نی من

هفته 32

1390/3/8 10:20
نویسنده : شیوا
834 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته های آخر خیلی سخت میگذره ،سخت تر از همه انتظار برای دیدن نی نی...

وزن نی نی  ١٨٠٠ گرم و قدش ٤٣ سانتی متره . یه اتفاق جالب افتاد وقتی دکتر داشت سونوگرافی

می کرد نی نی داشت خمیازه می کشید و زبونشو در آورد منم داشتم با موبایل فیلم می گرفتم...

میخوام این فیلمو نگه دارم وقتی بزرگ شد بهش نشون بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مانی جون
15 خرداد 90 14:08
ممنون از اینکه سر زدی به امید خدا هر چه زود تر نی نیتو بغل کنی
دانيال
13 تیر 90 13:32
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
دانيال
29 تیر 90 14:35
سلام خاله جوني جوني سايت قشنگي داريد ان شاءالله به سلامتي ني ني كوچولوتون را ببينيد عزيز دلم اگه دوست داشتي از طريق تلگراف به مدير سايت به من راي بده " كدم 67 " هست با احترام دن دني
مامان مانی جون
7 مرداد 90 15:23
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد